Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 27 februari 2016

Rouwkaart

Hierbij heb ik een rouwkaartje gemaakt.


Heb een grijzen gaat van 14 bij 14 gebruikt daarop wit en daarop scrap,
daarna heb ik de ronde mal van Nellie Snelle uit gestanst, een grote en een iets kleinere, daarna heb ik het kruis gebruikt van Joy Craft deze tekst had ik nog ergens liggen vond deze goed er bij passen en daarna met Bloementjes  afgewerkt deze zijn ook Nellie Snellen.

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn mannen kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

11 opmerkingen:

  1. Mooie en stijlvolle condoleance kaart Esmeralda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig condoleance kaartje heb je gemaakt Esmeralda...heel stijlvol met mooie accentjes erop...en zeker deze kaartjes worden altijd erg gewaardeerd door de nabestaanden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvol kaartje heb je gemaakt Esmeralda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Esmeralda.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige stijlvolle kaart Esmeralda,
    Erg mooi gemaakt!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stijlvolle kaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card, gorgeous dies chosen here and delightful coloursx
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie en stijlvolle kaart,Esmeralda.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige en stijlvolle kaart. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen