Free background from VintageMadeForYou

zondag 31 januari 2016

Vraagje

Hallo lieve volgers mijn blog.
allereerst wil ik twee nieuwe volgers Marieke en Doris verwelkomen op mijn blog hopen dat we veel inspiratie bij elkaar kunnen doen.

En dan eigenlijk mijn vraag en hopen dat jullie mij kunnen helpen met deze vraag.
Ik heb een opdracht gekregen om een duik kaartje te maken het is voor een volwassen vrouw.
Nu is mijn vraag aan jullie weten jullie wat voor kaartje ik kan maken.
Ik heb op pinterest al gekeken of ik iets van duiken kan vinden e google maar niet echt iets voor een kaartje weten jullie misschien iets wat ik wel kan maken met het thema voor duiken.
durf te vragen? normaal kan ik wel iets verzinnen maar nu vind ik het wel moeilijk hoop dat jullie mij een handje kunnen helpen.

alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes Esmeralda

7 opmerkingen:

  1. Een kaart in een vorm van een zo'n ouderwetse duikershelm? Heb je geprobeerd te google-en op snorkelen of under the sea? Kan daar wel een aantal digitale stempels van vinden.

    En ik vond deze kaart erg leuk en toepasselijk: http://thetinybluebutterfly.blogspot.nl/2011/03/scuba-diver.html

    Veel succes!
    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esmeralda
    Een best moeilijke opdracht...ik heb een paar leuke plaatjes voor je ...je zou die kunnen printen en samen met een eenvoudig layout een kaartje van maken een paar zeesterren of visjes erbij en je heb een leuk kaartje
    Alleen ik vind geen e-mailadres van je...stuur mij een mailtje dan stuur ik de plaatjes naar je toe...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik had een paar leuke digi's https://nl.pinterest.com/search/pins/?q=duikers&rs=remove&term_meta%5B%5D=duikers%7Ctyped&remove_refine=kaarten%7Ctyped. Daar zitten ook andere plaatjes bij. Kijk maar of je er wat aan heb. Ben benieuwd Wat voor kaart je gaat maken. Zullen we binnekort vast wel zien
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze duiker(kleurplaatje) kan ik je wel bezorgen, maar 't is wel een mannelijke duiker.
    http://carlasknutselateljeeke.blogspot.be/2014/05/duiken-diving.html#links
    Succes in je zoektocht.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou een leuke onderwaterkaart maken, met zeediertjes, plantjes en meer. Ik zal eens kijken of ik nog wat plaatjes vind...zo ja, dan mail ik je.

    Succes met je opdracht!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Esmeralda,

    Ik heb mogelijk wat onderzee plaatjes en een (mannelijke) duiker voor je. Ik stuur ze je graag toe!
    Mail mij aub even op: info@dolfijnecreaties.nl

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esmeralda wat een leuke maar ook moeilijke opdracht! Je kan een kaart maken met de dolfijnen van MD als je die hebt? Wat 'plantjes' op de bodem plaatsen bijvoorbeeld van Eline's Poinsettia (dat takje) en een duiker maken van bijvoorbeeld het uiltje met een snorkeltje en een duikbril. Je kan bubbels maken met de mal van Memory Box of een embossingfolder met cirkels erop. Hoop dat je hier iets aan hebt :) Succes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen