Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 16 oktober 2015

Setje kerstkaarten

Wat vind ik leuk om al die leuke reacties te lezen van me vorige kaart.

Hierbij heb ik een set kerstkaarten gemaakt,






En dan heb ik nog een vraagje voor jullie:
de laatste kaart die ik heb gemaakt is met sneeuwpasta gedaan zit in een potje weten jullie hoe je dat het beste kan aan aanbrengen heb het al vaker gebruikt maar het is elke keer niet mooi wat vinden jullie er van zelf vind ik het niet zo mooi nu heb ik het met een state prikkertje gedaan. of heeft iemand een ander idee.



12 opmerkingen:

  1. Hoi Esmeralda het zijn stuk voor stuk prachtige kerstkaarten! Mooi opgebouwd, heel mooi ingekleurd en zulke leuke details :) Zelf gebruik ik de sneeuwpasta niet, maar ik weet dat veel mensen het aanbrengen met hun vingers. Ik gebruik de Snowpen van Rayher. Misschien dat je die fijner vind om te gebruiken?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Esmeralda. Leuke plaatjes en lay-outsnel.
    Ik heb geen sneeuwpasta, dus ik kan je helaas geen antwoord geven.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esmeralda,

    Prachtige serie kerstkaarten.ik heb geen sneeuwpasta dus ik kan helaas je niet helpen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele mooie serie kerstkaartjes Esmeralda....en ik heb ooit wel eens sneeuwpasta gebruikt... maar dat was ook geen succes toen, dus ik gebruikt het ook niet meer...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat een mooie kaarten laat je zien. Ik vind ze stuk voor stuk mooi.
    Sneeuwradar ken ik niet. Kan ik je niet over adviseren, dus.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een mooie reeks kerstkaarten bij Esmeralda.
    Stuk voor stuk knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Mooie serie kaartjes. Voor die sneeuw, ik heb van de plastic kleine spateltje waar ik het meer aanbreng.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Stuk voor stuk met mooie kleuren en details . Alles past perfect bij elkaar ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen